Vállalati sör kampányban benne lennél?

Régebben azt mondták, hogy lasszóval kell fogni a jelentkezőket ilyen-olyan szakember hiányos állásra, most már megértük azt, hogy nyíltan kiteszik az asztalra a vizeskancsó helyett az új kampányfogás kellékét: a sört!

Péntek délutáni futóverseny a sörnyitóért

Nem áprilisi tréfa: vállalati sörtesztelőket keres a Misys, a világ vezető pénzügyi alkalmazás-szállítója, amely mellesleg Magyarországon építi fel digitális fejlesztőközpontját, nem egyszerűen a legjobb szakembereket keresi, hanem azokat, akik az élet és a munka minden területén nagyra értékelik a szabadságot, a kreativitást és a versenyt. 

misys1.jpgInformatikus-sörtesztelő: ez az az új munkakör,
amelybe csak idén közel 150 új munkatársat keresnek.

 

Hogy kerül a csizma sör az asztalra?

A cég olyan szakembereket keres, akik hisznek abban, hogy egyetlen sor a kódban, vagy a jól megtervezett ikon a felhasználói felületen hozzájárul a termék és a cég sikeréhez. Motivált és a munkájához elkötelezett munkatársak pedig pont olyanok, mint a régi mesteremberek, a kézműves iparosok. Hm...

A cég éppen ezért a megcélzott korosztály legkedveltebb kisipari termékével,
a kézműves sörrel kampányol.

 

A sörről:

A vállalati sör készítését nem bízták amatőrökre, a Zip Brewhouse bérfőzte, egy ízében erősen komlózott de nem is túl tartalmas, világos kocsmasör. Semmi extra, jól csúszik, pont vállalati tojásfejeknek fejlesztve.:) Alkohol foka: 5%V/V. Űrméret: 0,33L.

misys bottle3.gif

 

Szem nem marad szárazon: a világ első „vállalati söre”!

Egy olyan kézműves terméket, ami a legmenőbb londoni pubban, a legkritikusabb belga sörözőben és a Szilicium-völgy trendi bárjaiban is megállná a helyét. „Csakhogy ott nem lehet kapni, míg a Misys Digital Channels irodáiban minden pénteken szabad a Misys Corporate Beer” ­– mondta el Vinnai Balázs menedzser, aki azt is elárulta, hogy a receptúra a cég német, lengyel és magyar amatőr sörszakértőinek a vetélkedésének eredményeképpen jött létre. „És ahogy az informatikában sincs megállás a fejlesztésben, úgy a sörkészítésben sem ülhetünk a babérjainkon. (ez bizony igaz. a Szerk). A Misys Digital Channels minden irodája helyi sörfőzdékkel kooperálva dolgozik a saját receptúráján és minden évben versenyen dől el, hogy melyik is az év hivatalos Misys vállalati söre. Nem véletlenül mondjuk azt toborzási kampányunkban, hogy sörkóstolókat keresünk.” 

neo.jpgNeo az űberhacker, vajon melyik pirulát választaná, ha a vizes kancsó helyén sör lenne? 

 

Misys Labs, Misys Labs... hány sör után tudod még mindig helyesen leírni?

A budapesti és miskolci fejlesztői központokkal működő cég digitális fejlesztőközponttá válik „Misys Labs” néven. A tervek szerint 300 magasan képzett informatikus és több tucat üzleti tanácsadó, projektmenedzser dolgozik majd év végén annak a víziónak a megvalósításán, hogy a föld összes lakosa frusztráció mentesen bankolhasson. 
Ez elég jól hangzik, nem?

Az informatikusoknak szóló sör kampányról bővebb információ:http://corporatebeertasters.com/