SÖRBUÉK 2020!

Szupermarketben söröskehely? Soha!

Volt egyszer egy 2019.

Sörös szempontból visszanézve hatalmas a fejlődés. A 2019-es év -aki jól csinálta-  a pénztárgép csilingelésétől volt hangos. Az eladás, a marketing szintet lépett, a kisüzemi cégek azon túl, hogy gazdaságosan bitangul megtanultak sört főzni, a marketing gépezetük is elindult nyikorogva. Alkalmanként a videóban nincs hang vagy alig hallható, de ezek ellenére a tendencia ki van jelölve, a tömegek forradalma lesz a sörforradalom, mert eltartott újjal tartott söröskehelybe ritkán lehet újratölteni.

Mindanozonáltal -ez milyen szép szó- a tömegek mégis a szupermarketekben érhetőek tetten -utól, ezért a sörcentrifuga szépen dolgozik, csak a lényeget, az élesztőbaktériumhoz tapadt komló és egyéb íz molekulákat is kiszűri.
Ezért amit én követek és tanácsom másnak továbbra is : csapolt sört kóstolni és kóstolni, kis poharakkal, gyűjts ízélményeket, amiket listázz, összegezz, és kérd számon a tulajtól ha nem azt az élményt kapod amit vársz. Én már nem járok fesztiválokra, sokkal többre értékelem ha egy beülős helyen szemezgethetek a kínálatból és üvegkórsóban vagy ne adj isten kehelyben adják a sört.

Mindanozonáltal, az alábbi videó bizonyítja, hogy a szupermarketek igenis gondolnak a tömegekre. A csábító installáció tökéletes. Már csak egy táblát várok kitenni, hogy kedves vásárlóink, a kényes kisüzemi sörök tárolására odafigyelünk, mert nekünk a fogyasztó az első!